Cheers Sydney - Reisverslag uit Sydney, Australië van yeshi pijman - WaarBenJij.nu Cheers Sydney - Reisverslag uit Sydney, Australië van yeshi pijman - WaarBenJij.nu

Cheers Sydney

Blijf op de hoogte en volg yeshi

11 Oktober 2013 | Australië, Sydney

Waauw, het is begonnen.
Maandag werd ik uitgezwaaid door mijn lieve familie en vrienden.
Door de paspoort controle kwam het besef pas ECHT, ik was onderweg.
De reis was erg vermoeiend, mede omdat ik twee stops had.
Bangkok en Taipei.
Twee dagen later, woensdag 9 oktober lande ik in sydney,.
Als ik mijn hostel opbelde kwamen ze me oppikken, gratis.
In eerste instantie wilde ik dat doen, maar eenmaal in Sydney besloot ik met de trein te gaan.
Het was prima te doen en een half uur later was in ingecheckt.
Ik deel mijn kamer met een Italiaanse , een duitse, Amerikaanse en een switserse jongen. Gelukkig kwam een paar uur na mijn een meisje uit Canada erbij.
Samen met haar en twee meisjes uit de U.K ben ik de stad in gegaan. We zitten midden in de wijk Kingscross, omringd door Hostels, wat zorgt voor een hoop gezelligheid.
De volgende dag had ik met de twee meisjes uit de U.K afgesproken om naar famous Bondi te gaan. Zomer komt eraan in Australie, en we kregen even een beeld hoe dat zou zijn. 37 graden in een stad als Sydney is niet niks, dus ik was erg blij dat het water nog flink koel was.
's Avonds ben ik in het hostel gebleven, Beth en Nath gingen uit en Carly was aan het werk. Omdat ik nog een beetje last heb van een jetlag ben ik in de Theatherroom gaan chillen. Ik raakte aan de praat met een schot ( ik versta letterlijk 50% van wat ie zegt). Ik zei al dat ik last had van een jetlag, dus tegen de tijd dat het 12 am was, was ik klaar wakker. Samen met kris ben ik toen Sydney Opera by Night gaan bekijken vanaf het James park. Serieus waar, nog mooier dan overdag.
Eenmaal terug in het hostel kwam iedereen terug van het uitgaan, dus ik bleef nog even gezellig onder het genot van een kop thea en milk (rare engelsen).
Nu ga ik samen met Carly de stad in om boodschappen te doen. Vanavond gaan we met zn alle koken en hebben we een kleine dormparty bij de buren.
Keep you posted,
Cheers :)

  • 11 Oktober 2013 - 03:24

    Ilona Lammertink:

    Heey lieverd, lees net je verslag van je eerste ervaringen. Heerlijk en het komt me allemaal zo bekend voor van toen Muriel 10 maanden in Down Under en Nieuw Zeeland zat. Momenteel zit ik ook aan de andere kant van de wereld. in Panama, en ja bij Muriel, die daar nu voor een half jaar werkt...We zijn maar een reizende familie:)
    Geniet van je reis, wees voorzichtig en misschien ken je mijn lijfspreuk! Anders is hij hier...
    Al wie gaan op verre reizen, worden armer, worden rijker
    Al wie gaan op verre reizen, worden wijzer, heel veel wijzer........!!!!
    Dikke knuffel van mij

  • 11 Oktober 2013 - 09:07

    Julia:

    Yeah! Klinkt goed nichie!! Enjoy!! Ik ben net ingecheckt voor paar dagen Dublin :-) xxxkus

  • 11 Oktober 2013 - 09:57

    Judith:

    Je bent goed aangekomen! Gelukkig :) ik wil je nog even zeggen: worldbar? ;) hoop dat het nog net zo tof is als 5 jaar geleden..! Ah je bent gewoon in Sydney.. Ik wil ook! Haha ben benieuwd naar je stories! :) geniet! Xxx

  • 11 Oktober 2013 - 10:27

    Luc:

    lieve yes,hi!
    wat geweldig fijn om wat van je te horen!
    geniet geniet geniet!
    xxxxxxpapa

  • 11 Oktober 2013 - 13:01

    Anneke:

    Hallo Yeshi.
    Mooi om te lezen dat je goed ben aan gekomen.
    Ga lekker genieten.
    Sydney komt me bekent voor.haha
    Ben benieuwd naar je volgende verslag van je reis.
    Gr Buuf Anneke


  • 11 Oktober 2013 - 13:49

    Debby:

    Hoi Yeshi, ik hoorde van Annabel dat je vertrokken bent.
    Ik wens je een goede reis toe, heel veelplezier!

  • 11 Oktober 2013 - 18:45

    Elske:

    Heeeeeey skattie, wat heerlijk om te horen dat je goed aangekomen bent! Klinkt goed. Enjoy! Dikke kus!

  • 12 Oktober 2013 - 10:01

    Jeannette Pijman:

    Hi lief groot nichtje, Wat een enthousiast verhaal meteen; heerlijk om te lezen!
    Geniet! x Jeannette

  • 25 Oktober 2013 - 09:26

    Karin K:

    Hoi Yeshi,
    Heerlijk om te lezen. Inmiddels is er ongetwijfeld weer vanalles gebeurd. We blijven natuurlijk graag op de hoogte. Hier alles prima. Ton en ik zijn net terug van een weekje Frankrijk. Lekkere temperatuur en veel zon (het leek wel Australie)...
    Veel lieve groeten,
    Karin

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

yeshi

Actief sinds 12 Juli 2013
Verslag gelezen: 439
Totaal aantal bezoekers 5273

Voorgaande reizen:

07 Oktober 2013 - 30 Juni 2014

Backpackend de wereld over

Landen bezocht: