Aftellen - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van yeshi pijman - WaarBenJij.nu Aftellen - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van yeshi pijman - WaarBenJij.nu

Aftellen

Blijf op de hoogte en volg yeshi

27 September 2013 | Nederland, Amsterdam

Nu schrijf ik dit nog vanuit mijn vertrouwde bureaustoel, mijn eerste ''reisverslag''. Maar het zal de eerste en de laatste zijn, omdat ik
7 oktober om 14.15 naar Sydney vlieg , op weg naar 10 maanden vol avontuur, ontdekkingen, nieuwe contacten en ervaringen.
Ik heb er super veel zin in, maar begin ook een beetje de spanning te voelen.
Zaterdag eerst nog even een afscheidsborrel in piet pann, en daarna dealen met the real stuff.... inpakken en wegwezen.
Op deze site ga ik jullie de aankomende maanden op de hoogte houden van alles wat ik mee maak. Of nou ja, dat ga ik proberen.
Post 1 is in ieder geval een feit.

yeshi

• 27 September 2013 - 17:55

Naique:

Have fun gril! super stoer van je xx

• 27 September 2013 - 18:00

Anneke Van Lierop:

Hallo Yeshi.
    Ja de datum komt al dichter bij,wel spannend allemaal.
    Maar ga je zeker volgen,en al je mooie verhalen lezen.
    We wensen je heel veel geluk en dat je maar heel veel mooie momenten mag beleven.
    Een hele goeie reis,en geniet ervan.