Behind the scenes of "The Beach" - Reisverslag uit Ko Pha-Ngan, Thailand van yeshi pijman - WaarBenJij.nu Behind the scenes of "The Beach" - Reisverslag uit Ko Pha-Ngan, Thailand van yeshi pijman - WaarBenJij.nu

Behind the scenes of "The Beach"

Blijf op de hoogte en volg yeshi

14 Januari 2014 | Thailand, Ko Pha-Ngan

Hee hoi,

inmiddels weer een week terug in paradijs.
Ik zal proberen het verhaal op te pakken waar ik ben gestopt.
Na een paar Super dagen in Kuala Lumpur, ben ik samen met elliot, een Engelse jongen, naar penang gereisd.
Een plaats op een eiland in Malaysia.
Het staat bekend om haar geweldige eten. Dus wij zijn niet weggegaan tot
we alle locale gerechten geprobeerd hadden. Wat soms interessante dingen op leverde. Na Penang was het tijd om naar langkawi te gaan, waar ik ayla zou zien. De boot trip was mooi. Voor diegene die expeditie Robinson hebben gekeken, tussen zulke eilanden vaarde ik. Langkawi bestaat uit 90 eilanden en zoveel zijn onbewoond. Geweldig om te zien.
Het was heel gek om ayla weer te zien, maar Super leuk natuurlijk.
ons weer zien werd die zelfde avond nog overschaduwd door slecht nieuws.
Papa en mama facetimede ons om te vertellen dat het niet goed ging met opa. Hij zou het waarschijnlijk niet lang meer maken.
Ik wist dat zoiets kon gebeuren, maar als je zulk nieuws krijgt, is het toch onwerkelijk.
De daarop volgende dagen waren we vooral op het strand en het stadje. Mede omdat we in de buurt van de WiFi wilden blijven. 26 december, 2e kerstdag kregen we het nieuws dat opa was overleden. Ik ben meteen gaan bellen met de verzekering en diezelfde avond zaten ay en ik in het vliegtuig naar NL.
3 maanden weg, het lijkt niet lang, maar ik was Nederland helemaal ontvreemd.
Ik voelde Me niet op mijn plek en had moeite Me weer in mijn "eigen omgeving l" te bevinden.
Toch was dit mijn eigen keuze. In langkawi had ik meer het idee dat het een slechte grap was om mij terug te halen.
Toen ik eenmaal bij opa was kwam het besef pas echt.

5 januari mocht ik weer op avontuur. Vanuit Malaysia heb ik meteen de ferry naar Thailand genomen. Waar ik nu aan het eiland hoppen ben.
Ik ben ook naar famous maya bay geweest, waar de film "the Beach", met Leonardo DiCaprio is opgenomen.
kortom, paradijselijke eilanden, turkoois gekleurde zeeën aan parelwitte stranden.
yes, i think i know what heaven is like.
Nu ben ik in Koh Pha Ngan, waar morgen de full Moon is, de nacht van mijn verjaardag. Ik ben met een te gekke groep, iedereen kan het onwijs leuk met elkaar vinden. Dus dat belooft een onwijs toffe verjaardag te worden.

Ik heb wel weer genoeg geschreven van nu,
tot de volgende blog!
x

  • 14 Januari 2014 - 15:34

    Jeroen, Delft:

    Hoi, Yeshi, dat is wel een kort verslagje dit keer, maar dat is begrijpelijk. Ik wens je alvast een mooie "Full Moon"- night met vast en zeker allemaal fijne mensen om je heen, daarna een onvergetelijke verjaardag en ik kijk uit naar je volgende blog met weer èchte verhalen ...!

  • 14 Januari 2014 - 16:19

    Annick:

    Ah Yeshi wat vet weer om te lezen dit! En hoe time je het toch dat de full moon op je verjaardag is?! :D
    Heeel veel plezier en natuurlijk alvast gefeliciteerd, xxxxxxxxxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

yeshi

Actief sinds 12 Juli 2013
Verslag gelezen: 330
Totaal aantal bezoekers 5261

Voorgaande reizen:

07 Oktober 2013 - 30 Juni 2014

Backpackend de wereld over

Landen bezocht: